Yhteisömarkkinoinnin StrategiaStartti

Toimivan markkinointistrategian laatiminen yhteisömedioihin (some-strategia) käsittää olennaista 12 vaihetta. Vasta kun ne on käyty läpi tiedät, että pohjatyöt on tehty kunnolla ja voit odottaa saavasi investoinneillesi vastinetta: uusia liidejä, tyytyväisempitä asiakkaita ja myyntiä.

Tavoitteiden asettamisen jälkeen tehtävä tilannekartoitus paljastaa muun muassa millaiset viestit uppoavat yleisöösi ja missä niitä kannattaa jakaa. Sen jälkeen voit alkaa miettimään itse sisällön laatua, sävyjä ja tuotantoprosesseihin liittyviä asioita sekä työvälineiden valintaa.

 

Jos tahdot, käyn kanssasi läpi koko strategian luomisen A:sta Ö:hön (ja tarvittaessa vielä koulutan henkilökuntasi sitä toteuttamaan.) 

 

Tarjoan tilannekartoitusta myös palveluna hintaan 295€ (+alv). Se sisältää lähtökartoituksen, tutkimuksen sekä tarkat toimenpide-ehdotukset joita noudattamalla rakennat some-markkinointiasi juuri oikeissa kanavissa ja erotut kilpailijoistasi.

Työlläni on tyytyväisyystakuu. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että laskun maksat vasta sitten kun koet saaneesi sille vastinetta!

Ota yhteyttä niin kerron sinulle lisää!

tw-25  tw-25 email-25 slideshare-25 li-25 pin-25 insta-25 kb-25

kuinka markkinoidaan sosiaalisessa mediassa strategian eri vaiheet

Miksi tarvitaan strategia
Strategia on vähän kuten kilpaurheilijan harjoitteluohjelma, joka pyrkii maksimoimaan tulokset samalla kun minimoidaan työmäärää.

Jokainen huipulle noussut urheilija tietää, että tekniikkaa hiomalla tulokset paranevat ja sen, että lepo on kriittinen osa treeniohjelmaa. Siksi ei ole mielekästä treenata mahdollisimman paljon vaan mahdollisimman vähän, mutta kuitenkin riittävästi jotta tulostavoite saavutetaan.

Tulosta syntyy jatkuvalla, suunnitelmallisella treenillä ja mittareita seuraamalla tiedetään koko ajan mihin suuntaan ollaan menossa. Tismalleen sama toimii markkinoinnissa!

Share
Tweet
Share
Pin
Email