Kun markkinoit tuotteitasi tai palveluitasi yhteisömediassa…

Somevinkki #1: Ole valikoiva

Älä kuitenkaan muuttele mieltäsi tuuliviirin lailla, markkinointi sosiaalisessa mediassa ei ole pikamatka vaan pikemminkin vähän kuten maratooni: kärsivällisyys ja pitkäjänteisyys palkitaan ja treenaaminen parantaa tuloksia varmasti.

Somevinkki #3: Tarjoa ongelmanratkaisua

Mieti miten tarjoaisit maistiaisia joilla autat ratkaisemaan niistä jonkun pienemmän. Näin kasvatat todennäköisyyttä siihen, että sinulta ostetaan ratkaisuja myös niihin isompiin.

Somevinkki #5: Hyväksy tosiasiat
Somevinkki #2: Selvitä syyt

Vaikka syy olisi keino edistää bisnestäsi tai asiaasi pidä esillä arvojanne, yhteistyökumppaneita, asiakkaita jne. äläkä pelkästään täytä seiniä omilla mainoksillasi. Somessa olet aina toisten tonteilla, kunnioita sitä ja koeta olla avuksi, hyödyksi tai iloksi muille.

Somevinkki #4: Tasainen suoritus on tärkeämpi kuin yksittäiset onnistumiset

Yksittäisten ”kuningasideoiden” metsästyksen tai odottelun sijaan panosta tasaiseen tekemiseen. Valmis ja julkaistu blogi tai uutiskirje on aina parempi kuin se täydellisen loistava ja viimeistelty joka ei koska lähde koneeltasi maailmalle.

101 lisävinkkiä

Haluatko 101 lisävinkkiä?

Fill out my online form.

Eve KoivulaTäytä yhteystietosi ja klikkaa lähetä. Vinkkioppaan lisäksi saat joka toinen tiistai ilmestyvän Tiskivuoro-uutiskirjeen ja toisinaan jonkun satunnaisen tiedotteen. Voit poistua postituslistalta koska tahansa helposti kahdella klikkauksella.

Ja jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön! //Eve Koivula

0 Shares
Tweet
Share
Share
Pin