1. Ensin asiakas, sitten viesti ja vasta kolmanneksi tulee kanavat.
  2. Asiakkaasi tietää kyllä mitä sinä haluat – olennaisempaa on, että sinä tiedät mitä hän haluaa.
  3. Suunnitteluvaihe on hukkaan heitettyä aikaa vain jos suunnitelmia ei ikinä viedä käytäntöön. Satunnaisilla roiskaisuilla saa satunnaisia tuloksia ja tekemällä sitä mitä on ennenkin tehnyt saa sen minkä on ennenkin saanut.
  4. Ilman selkeitä tavoitteita on mahdoton sanoa osuuko maaliin tai edes lähelle.
  5. Ole kärsivällinen. Yhteisöjä ja luottamusta ei synnytetä yhdessä yössä.
  6. Viesteissä pitää olla kärki jonka ostaja ymmärtää vaikkei hän muuten ymmärtäisi sun alastasi mitään.
  7. Kyllä, asiakkaat käyttävät mobiililaitteita nyt jo joka alalla ja se vaikuttaa varsin moneen asiaan sisällön suunnittelussa.
  8. Voit miettiä sisällöntuotantoa elokuvakerronnan kautta: a) kaikki ei tykkää samoista leffoista, b) tapahtumia pitää olla, mutta pelkkään rymistelyyn kyllästyy aika nopeesti (= säilytä balanssi) ja c) se kolmas ja kaikkein tärkein juttu on, että sisällön tarvis herättää jonkinlaisia tunteita.
  9. Samasta ideasta voi – tai siis kannattaa ja pitääkin – tehdä useita toteutuksia. Jos ei muuten niin formaattia vaihtamalla.
  10. Erilainen on parempi kuin parempi. (Sally Hogshead)

Viime keväänä suuren suosion saanut ”IG-pikkujättiläinen” on päivittynyt! Perusteellinen katsaus kaikkiin Instagramin tarjoamiin mahdollisuuksiin, satoja esimerkkejä ja ideoita, käytännön ohjeita ja vinkkejä kuinka sitä käytetään yrityksen markkinointikanavana.

Saat sen HELMIKUUN AJAN 61% normaalihintaa edullisemmin (edelleen kuitenkin 100 %:n tyytyväisyystakuulla) täältä

 

PS. Saa jakaa muttei oo pakko

 

Live video -pioneeri ja some-markkinoinnin sparraaja Eve Koivula auttaa rakentamaan vahvempia, kestävämpiä ja elastisempia bisneksiä ja ihmisiä. Tilaa täältä Tiskivuoro - tiistaisin ilmestyvä ilmainen markkinoinnin vinkki- ja uutispläjäys.

 

 

”Uutiskirjeessä sisältö ratkaisee. Tiskivuoro-uutiskirjeet on niin kivoja ja niillä on oikeaa lisäarvoa, että säästän jopa myöhemmäksi jos en sillä hetkellä ehdi lukea.” - Susanna Vesterinen, Ompelimo Head Over Heals

 

Share
Tweet
Share
Pin
Email