Haluaisitko lisätä myyntiäsi, mutta sinulla ei ole markkinointirahaa?

kuinka-saada-fb-tykkayksiaOlet ehkä jo perustanut yrityksellesi Facebook-sivun, mutta et tiedä miten sinne saisit kävijöitä tai millaista sisältöä siellä kannattaisi jakaa?

Ainakaan juuri nyt se ei tuota mitään; ei myyntiä, ei uusia asiakkaita eikä edes näkyvyyttä sillä postailet harvakseltaan tuotekuvia tai ilmoitusluontoista asiaa. Tiesitkö sen, että siitä sivusta ja tästä tavasta voi jopa olla yrityksellesi enemmän haittaa kuin hyötyä? (Vielä huonompi idea on jaella niitä automaatilla ympäri Twitteriä ja muualle!)

Kaipaatko yksityiskohtaisia ohjeita ja valmiita, toimivia vinkkejä, jotka säästävät kallista (tai olematonta) aikaasi? Entä kiinnostaako miksi nykyinen ”markkinointisi” on yrityksellesi huonoa mainosta?

Jos vastasit ’kyllä’, haastan sinut laatimaan kanssani sinunkin yrityksellesi MYYNTIÄ LISÄÄVÄN MARKKINOINTISTRATEGIAN, jota toteutetaan yhteisömedioissa. Facebook on yksi vaihtoehto, mutta muitakin löytyy ja ne ovat kenties paljon parempiakin sinun yrityksesi kannalta. Kun aloitat suunnittelun tänään, se on viikon päästä valmis. Keinot joita käytämme ovat testattuja ja niillä on toimivuustakuu. Kaikki mitä tarvitset on noin puoli tuntia aikaa päivittäin. Rahallinen panostus on kokonaan sinusta itsestäsi ja omista valinnoistasi kiinni – ilmaisiakin välineitä löytyy eikä kurssi maksa sinulle senttiäkään!

Jos noudatat antamiani vinkkejä ja käytät niiden toteuttamiseen 15-30 min päivässä, viikon päästä sinulla on valmis, toimiva suunnitelma jonka avulla houkuttelet uusia asiakkaita ja saat aikaan lisämyyntiä vanhoille asiakkaillesi. Parasta tässä on se, että suunnitelman toteuttaminen ei vie jatkossakaan puolta tuntia enempää päivässä.   apua-markkinointiin-sosiaalisessa-mediassa Kurssin jälkeen tiedotan sinua sosiaalisen median uusista tuulista, opastan työkalujen käytössä jne. ja voit aina esittää kysymyksiä joihin etsin vastaukset. Aloita nyt.
Voit lopettaa uutiskirjeiden tilauksen koska tahansa kahdella klikkauksella, eli tilaus EI MAKSA MITÄÄN, EIKÄ SIDO SINUA MIHINKÄÄN!
Käymme läpi muun muassa asioita jotka ovat useimmille yrittäjille epäselviä, vaikka he olisivat joskus opiskelleetkin markkinointia.

  • Mikä on “sosiaalista mediaa”
  • Mikä on markkinoinnin tehtävä
  • Kenelle ja missä kannattaa markkinoida
  • Millaista sisältöä yrityksen kannattaa somessa jakaa
  • 21 valmista ideaa joita JOKAINEN yrittäjä voi hyödyntää
  • Eri some-kanavien erityispiirteet ja kuinka valitset itsellesi sopivimmat
  • Mistä löydät lisää sisältöideoita
  • Kuinka teet julkaisusuunnitelman
  • 3 tapaa hankkia hyödyllistä ja viihdyttävää sisältöä
  • Kuinka julkaiset uutta sisältöä viikottain käyttämättä siihen yli 30 min päivässä
  • Mikä vaikuttaa ihmisten mieltymyksiin ja sitä kautta välineiden valintaan
  • Vaikka videot jyräävät visuaalisessa verkossa, miksi kirjoitettu teksti on yhä kingi
  • …ja paljon muuta

Kurssin arvo 47€

smmsocietyOlen itse kansainvälisen Social Media Marketing Societyn jäsen.

Sen lisäksi, että seuraan päivittäin uusia tuulia, testaan myös käytännössä mikä toimii, ei vain tuolla jossain, vaan myös täällä Suomen markkinoilla. Olemme pieni kielialue ja omintakeinen kulttuuriympäristö, joten ihan kaikkea maailmalta tulevaa ei kannata ”purematta niellä”.

Lupaan kuitenkin pysytellä puolestasi ajan tasalla ja tiedottaa sinua, sekä etsiä välineitä joihin sinulla on varmasti varaa ja joilla helpotat omaa työtäsi ja yrityksesi markkinointia. Se on minun erikoisalaani ja missioni – auttaa pieniä yrityksiä, kuten myös organisaatioita ja yksityishenkilöitä pienen budjetin markkinoinnissa.

NÄIN SINÄ VOIT KESKITTYÄ OLENNAISEEN eli oman yrityksesi pyörittämiseen.

Klikkaa tästä ja täytä lomakkeeseen nimi ja sähköpostiosoite niin lähetän sinulle saman tien ensimmäisen tietoiskun! 

Eve Koivula markkinointisparraaja Eve Koivula Ei kiitos. Jatkan tästä blogiin.

Share
Tweet
Share
Pin
Email