Näin tulkitset tuloksia:

Eniten A-vastauksia – tyyppisi on ”opettaja”, tätä tyyppiä edustavat mm. ravitsemusasiantuntijat Patrik Borg, Paula Heinonen ja Reijo Laatikainen. Sulla on paljon tietoa jota toiset kaipaavat – älä suotta panttaa sitä.

Eniten B-vastauksia viittaa ”törmäyttäjään” – Ville Tolvanen on tästä tyyppiesimerkki. Tahdot, että kaikki viihtyvät.

Eniten C-vastauksia olet synnynnäinen ”innostaja” – aivan kuten Pekka Hyysalo, Jutta Gustafsberg tai vaikkapa Mikael Junger. Avaat keskusteluja ja inspiroit muita.

”Tarkkailija” puolestaan valitsee useimmiten D-vastauksen – väittäisin, että F-Securen Mikko Hyppösestä löytyy paljon tätä: mies tviittaa vähän mutta asiaa. Olet luultavasti oman alasi vahva asiantuntija muttet tahdo tehdä itsestäsi numeroa.

Jos vastaukset menee melkolailla tasan, olet varsinainen kameleontti! Sellainen tulee kaikkien kanssa juttuun kaikkialla – kadehdittava ominaisuus ihmisessä!

Jos mun pitää vaikuttaa ihmisiin
Kysyn miltä heistä tuntuu

C

Minua kuvataan
Spontaaniksi

A

Kun asiakkaani valittaa
Tahdon tavata kasvotusten

B

Kun mun pitää pistää parastani
Huolehdin itse tapahtuman järjestelyistä

B

Jos ongelmaan pitää löytää ratkaisu pian
Kokeilen ensimmäistä mieleen tulevaa vaihtoehtoa

A

Mulle luontevinta on
Kiinnittää huomiota yksityiskohtiin

C

Markkinointitiimissä
Olisin yhteydessä asiakkaisiin

B

Oletko oikeissa some-kanavissa?

Mihin eri persoonallisuustyyppien kannattaisi sosiaalisessa mediassa panostaa riippuu mm. siitä, brändäätkö palveluita, kivijalka- tai verkkokauppaa vaiko kenties itseäsi.

Poimi valmiit vinkit kuinka ja missä opettajan, törmäyttäjän, innostajan ja tarkkailijan pitäisi viestiä ja valitse niistä omasi!

Lue vinkit
”Jos keskityt vahvistamaan omia heikkouksiasi, sulla on lopulta vain paljon vahvoja heikkouksia.
Kun selvität mitkä ovat vahvuuksiasi ja hyödynnät niitä, pääset nopeammin haluamiisi tuloksiin.” – Perry Marshall –

© Eve Koivula, tiski.fi