Jos sun markkinointisi ei tuota haluttuja tuloksia, minä voin auttaa

Olen Eve (Eveliina) Koivula, live-video -pioneeri ja markkinointistrategi ja varustettu sarkastisella huumorilla. Harrastan partiojuttuja, nostan kahvakuulaa ja rakastan jazzia, reissaamista ja ruuanlaittoa.

Käytän titteleitä kuten sparraaja ja valmentaja, mutta todellisuudessa teen paljon ns. oikeita töitä asiakkaitteni puolesta, muun muassa haastattelen, tutkin, kirjoitan, kuvaan, editoin, tuotan nettisivuja, tulkkaan Google-raportteja ynnä muuta työlästä ja teknistä johon heillä ei ole aikaa tai osaamista.

Telkkarimainoksia en tee, mutta kaikesta muusta markkinointiin, viestintään ja sisällöntuotantoon liittyvästä voidaan keskustella, että olenko mä oikea henkilö auttamaan teitäkin!

Tavoite on, ettei teidän tarvitse “ravata luukulta toiselle” hakemassa apua markkinoinnin haasteisiin vaan ne löytyvät tältä yhdeltä tiskiltä (jep, sanaleikki).

Varmimmin mut saa kiinni kun täyttää ja lähettää tämän lomakkeen.

Tietotaitoni on pääasiassa kertynyt sitä mukaa kun on pitänyt täyttää joku olemassa oleva tarve, töitä tekemällä ja itseopiskelulla. Siksi voin luvata, että osaamiseni on takuulla ajantasaista ja käytännönläheistä.

En siis kerro sinulle ainoastaan mitä pitäisi tehdä vaan myös MITEN.

Tai jopa teen sen puolestasi. 

Sosiaalinen media elää jatkuvaa muutosta. Tuorein tieto ei ole kirjoissa tai opettajilla vaan verkossa ja kuten kahvakuulaurheilussakin olen tehnyt, haen mieluiten oppia maailman huipulta. Siksi olen mm. kansainvälisen Social Media Marketing Societyn jäsen.

Ei mene päivääkään etten lue, katsele tai kuuntele jotakin joka avaa uusia näkökulmia viestintään, selkiyttää vanhoja tai opettaa jonkun uuden käytännön asian. Näitä sitten pureskelen ja jäsentelen ja siirrän eteenpäin mm. blogissa sekä uutiskirjeeni lukijoille.

Aloitin markkinointiurani jo 90-luvun puolivälissä, joten olen ehtinyt nähdä ja kokeilla jos jonkinlaista strategiaa ja kanavaa ja mikä tärkeintä, tunnen käytännössä monia eri aloja IT:stä viihteeseen ja palvelualoista urheiluun.

Olen siis jo vuosia sparrannut voimaa, kestävyyttä ja elastisuutta bisneksiin markkinoinnin keinoin ja ihmisiin kahvakuulan avulla ja teen niitä molempia edelleen rakkaudesta lajiin.   

Ihan kuten urheilijallakin, yrittäjällä on aina varaa parantaa tuloksiaan ja se tapahtuu systemaattisella ja pitkäjänteisellä työllä ja tekemällä oikeita asioita – ei siis missään nimessä lisää ja enemmän tai yrittämällä kovemmin.

Ikuisesti ei kuitenkaan kannata ajatella pärjäävänsä yksin! 

 

Jos olette valmiita ottamaan vastaan apua:

 

▶︎▶︎ Ota yhteyttä tämän sivun lomakkeella ja kuvaile mulle ongelmasi

 

Ylen aamu-tv

mashable-amazon
Social Media Marketing Society Member

HubSpot-Inbound-Certification

Kiitos, Laura Hansen

Olen tehnyt töitä eri kokoisten yritysten kanssa, mm.

Sanottua

“Monet kiitokset vielä asiantuntevasta esityksestäsi.” (Heli Häivälä, Aikakauslehtien liitto)

“Onpa kattava #periscope koulutus By @evekoivulan @TurunAMK” (Taru Lehtonen, Turun Taideakatemia)

“Todella laadukasta ja mielenkiintoista koulutusta!” (Soile Timonen, Turun Taideakatemia)

“Juttu oli tärkeää asiaa, kuten sinulla aina” (Atso Almila, kapellimestari)

“Upeaa Eveliina! Me köyhänä yhdistyksenä olemme saaneet monta kullanarvoista vinkkiä sinulta. Aikoinaan Oikiksessa meille ei opetettu viestinnästä mitään.” (Ari Ruotsalainen)

“Olo oli hieman epävarma ennen ensimmäistä Periscope-lähetystä… Onneksi Eveliina tuli paikan päälle sparraamaan: saatiin vastauksia kysymyksiin ja kokeiltiin, miten homma toimii käytännössä. Tekemällä oppii juu, mutta paljon oppii myös kysymällä Eveliinalta.” (Minna Latvala, Kela)

“Eve on loistava valmentaja ja motivaattori. Poikkeuksetta aina iloinen ja positiivisella mielellä liikkeellä. Suosittelen varauksetta!!” (Jukka Tuukkanen, Siemens)

“Even kanssa työskentely oli miellyttävää. Hän kykenee luoviin ratkaisuihin ja on kova paiskimaan töitä. Oli hienoa nähdä, miten Eve kykenee tekemään laadukasta verkkomarkkinointia melkein nollabudjetilla.” (Kalle Pyykkönen)

“Eveliina on todella osaava markkinointiammattilainen ja hänellä on hallussa erittäin laaja valikoima markkinointiin liittyviä välineitä. Hänen kanssaan on ollut ilo työskennellä.” (Ari Tertsunen, Econocap)

Eveliina löysi kymmenessä minuutissa verkkosivuiltamme tavan parantaa klikkimainontamme tuloksellisuutta ja kahdessa viikossa tiedettiin konsultoinnin maksavan itsensä nopeasti takaisin. Näyttäisi siltä, että vuositasolla säästö tulee olemaan noin 10-12% luokkaa kokonaiskuluista – näin käy kun päästää ammattilaisen arvioimaan dataa.

Lisäksi tässä tarkasteltiin vasta ensimmäistä meidän kymmenistä hakusanoista joten luvassa on vielä lisääkin säästöjä markkinointibudjettiimme. 

Teme Lilja

Share
Tweet
Share
Pin
Email